31.08.2016 İzmir-Kayseri-Kapadokya

Gezimizin ilk gününde, sabah saat 04:45’de İzmir Adnan Menderes Havaalanı’nda Sunexpress Kontuarı önünde buluşuyoruz. Bilet ve bagaj işlemlerimizin ardından Sunexprees Hava Yollarına ait XQ9038 sefer sayılı İzmir-Kayseri uçuşumuza geçiyoruz. Yaklaşık 1 buçuk saatlik uçuşumuz ardından Kayseri’ye varışımızla birlikte havalimanında bizi bekleyen aracımızla birlikte otelimize doğru yola çıkacak ve otelde rehberimizle buluşuyoruz. Yolculuğumuzun yorgunluğunu atmak üzere otelde kısa süreli bir mola alıp Turumuza Göreme açık hava müzesi ile başlıyoruz. Gezimizin ardından Güvercinlik vadisinde manzara noktasında fotoğraf molası verip Uçhisar'da açık büfe öğle yemeğimizi alacağız. Öğle yemeği ardından Avanos'ta Kızılırmak kenarında gezintimizi yapacak devamında bölgeye özgü onyx fabrikası ayrıca çanak atölyeleri gezimizi yapıyoruz. Gün sonunda Göreme'nin hakim tepesindeki manzara noktasında, peri bacaları arasından yürüyerek hotele dönüşümüzü yapıyoruz. Geceleme ve akşam yemeği otelimizde.

01.09.2016 Kapadokya

Otelde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından günümüz Kaymaklı yeraltı şehri gezisi ile başlıyor. Yer altı şehri ziyaretimiz sonrasında Mustafapaşa ve Ürgüp'ten geçerek Asmalı Konak ve üç güzeller peri bacalarının görüyoruz. Göreme'deki öğle yemeğimizin ardından Paşabağları, Zelve Açık Hava Müzesi ve Dervent Vadisi göreceğimiz yerler arasında olacak. Gün sonunda otelimize geri dönüşümüz gerçekleşecektir. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

02.09.2016 Kapadokya-Konya-İzmir

Otelde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından otelimizden çıkış işlemlerimizi yapıyoruz. Günümüze Ihlara Vadisindeki yürüyüşümüz ile başlıyoruz. Nefes kesen görüntüler eşliğinde geçecek yürüyüşümüzün ardından Belisırma köyünde, Melendiz Çayının kenarında öğle yemeğimizi alacağız. Öğle yemeğimizin ardından geri dönüş yolculuğumuza başlayacağız. Dönüş güzergâhımızda Konya yolu üzerinde Sultanhanı Kervansarayında mola alıp ve öğleden sonra Hz.Mevlana Türbesi ziyaretimizi gerçekleştireceğiz. Ziyaretimiz sonrasından aracımız bizleri Sunexpress Havayolları XQ9247 sefer sayılı Konya – İzmir uçağı için havalimanına bırakacaktır. Bilet ve bagaj işlemlerimizin ardından 22:40 uçuşuna katılarak İzmir’e 23:55 ‘ te varışımızı takiben turumuzu bir sonraki Akide Turizm seyahatinde tekrar görüşme dileklerimizle tamamlıyoruz.